Auto

Cum se promova Dacia în anii '90: „A nice car for nice people!”

Cum se promova Dacia în anii '90: „A nice car for nice...

Autor: Iulian Dnistran

29.08.2015, 00:00 2756

Începutul anilor '90 a adus pentru Dacia o nouă provocare: cum să rămâi relevant într-o piaţă auto liberă, extrem de competitivă? Răspunsul la această întrebare a fost o campanie de promovare făcută destul de stângaci, bazată pe sloganul neinspirat „A nice car for nice people!”.

Astăzi, Dacia este una dintre cele mai vândute mărci auto din Europa, însă nu s-ar fi ajuns aici dacă Renault nu intra în peisaj în 1999, când a cumpărat pachetul majoritar de acţiuni pentru compania auto românească.

Înainte de trecerea sub aripa Renault, cei de la Dacia au încercat apa cu degetul printr-o campanie care s-a bazat pe sloganul „A nice car for nice people!” sau, mai pe româneşte, „o maşină frumoasă pentru oameni frumoşi”. În esenţă, nu a fost o idee foarte rea, însă realizarea broşurilor în limba engleză, cel mai probabil pentru export, a lăsat de dorit.

Citiţi articolul integral pe www.promotor.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO