Auto

Cum se vede din interior lupta dintre brandurile low-cost. Vicepreşedintele Nissan: „Dacia este a zecea maşină din viaţa unui client european, Datsun este prima pentru un rus“

Vincent Cobee, vicepreşedinte corporate în cadrul Nissan, responsabil de Datsun Business Unit la nivel global

Vincent Cobee, vicepreşedinte corporate în cadrul Nissan, responsabil de Datsun Business Unit la nivel global

Autor: Bogdan Alecu

28.03.2016, 00:08 1621

Datsun este cel de-al doilea cel mai important brand low-cost al Alianţei Renault-Nissan, după Dacia, marca aflându-se sub directa supraveghere a japonezilor de la Nissan. Marca locală Dacia se află sub umbrela francezilor de la Renault.

Marca rusească Datsun este una „relansată“, în condiţi­ile în care prima maşină a apărut pentru prima dată în 1931, iar în 1986 a fost oprită producţia.

Pe de altă parte, Dacia este unul dintre cele mai vechi şi mai cunoscute branduri locale, cu o istorie continuă peste jumătate de secol. Dacia a ajuns anul trecut la 550.000 de maşini vândute la nivel mondial, la 10 ani de la relansarea brandului în afara României şi la peste un milion de maşini livrate pe platforma sa, inclusiv sub marca Renault. Datsun este la început de drum, cu peste 100.000 de maşini livrate anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO