Auto

Dacia a vândut la nivel mondial autovehicule de 4,3 mld. euro

Thomas Dubruel, directorul comercial al Dacia:

Maşinile Dacia nu mai sunt cele din 2012, iar noul showroom trebuie să pună în valoare noile maşini. Putem spune ca valoarea investiţiei în modernizarea showroomurilor este una importantă. Decizia de a face această investiţie este a Dacia şi de aceea noi ne vom asuma majoritatea costurilor.

Thomas Dubruel, directorul comercial al Dacia: Maşinile Dacia nu mai sunt cele din 2012, iar noul showroom trebuie să pună în valoare noile maşini. Putem spune ca valoarea investiţiei în modernizarea showroomurilor este una importantă. Decizia de a face această investiţie este a Dacia şi de aceea noi ne vom asuma majoritatea costurilor.

Autor: Bogdan Alecu

22.01.2014, 00:08 213

Vânzările de autovehicule sub marca Dacia – produse la Mioveni şi în Maroc (Tanger şi Casablanca) – au atins un nivel de aproape 430.000 de unităţi în 2013, în creştere cu 20% comparativ cu anul precedent, potrivit oficialilor de la Automobile Dacia. Dintre acestea, peste 340.000 au fost produse în România.

Pentru prima dată în ultimii şapte ani, vânzările Dacia au crescut pe piaţa românească cu 12,4%, la 24.890 de autovehicule, echi­va­len­tul a 30,3% din piaţa auto locală. Este pentru prima dată în ultimii trei ani când Dacia a urcat la peste 30% cotă, după rezul­tatul de 30,7% în 2010 când a lansat modelul Duster. Anterior de 2010, ultimul an cu o cotă de peste 30% a fost în 2006, când mar­ca autoh­tonă obţinea 36,2% din vehiculele vân­dute în România, cu toate că la acea vreme avea în portofoliu doar mo­delul Logan, iar Logan MCV era lansat în toamna anului respectiv.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO