Auto

Dacia se reînnoieşte şi aplică noua siglă pe întreaga gamă de modele – cum arată noile Duster, Sandero, Jogger, Logan şi Spring

Autor: Bogdan Alecu

15.06.2022, 15:56 1922

La aproape un an şi jumătate de când Dacia a prezentat noul logo odată cu conceptul Bigster, francezii au prezentat întreaga gamă a constructorului autohton cu noua emblemă dar şi cu noua linie de design.

Modelele cu noua identitate vizuală pot fi comandate începând din 16 iunie. Primele livrări sunt prevăzute la finele anului 2022.

Emblema „Dacia Link” se regăseşte de acum pe toate modelele mărcii. Integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale cărui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adoptă culoarea albă.

Compusă din literele D şi C stilizate, legate între ele asemenea elementelor unui lanţ, noua emblemă evocă în acelaşi timp robusteţe şi simplitate. Denumită „Dacia Link”, această siglă este uşor vizibilă de la distanţă, fiind prezentă în plus pe jantele tuturor modelelor.

O altă schimbare imediat vizibilă o constituie apariţia logotipului în partea din spate a tuturor modelelor, precum şi pe volanul acestora.

Introducerea noii identităţi este însoţită de apariţia noii nuanţe „Gris Mégalithe”, pe barele de pavilion, pe scuturile de protecţie faţă şi spate, precum şi pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring şi Duster.

„Prezentarea noii identităţi vizuale pe toate modelele gamei Dacia reprezintă cel de-al treilea şi ultimul capitol al strategiei lansate în urmă cu mai mult de un an. Acest nou univers vizual reflectă valorile noastre - simplitate, robusteţe, spirit autentic– sub o formă mai afirmată şi mai modernă. Noua identitate reprezintă un impuls vizibil pentru Dacia în îndeplinirea ambiţiilor sale”, a spus Denis Le Vot, Director General al mărcii Dacia la nivel mondial şi preşedinte al Automobile Dacia.

În decurs de câteva luni, Dacia şi-a reînnoit gama şi a completat-o cu două modele inedite: Spring 100% electric şi Jogger, vehiculul de familie polivalent de segment C.

Introducerea noii identităţi vizuale încununează acest efort de reînnoire. Dacia s-a schimbat aşadar în profunzime, dar a rămas ataşată valorilor sale esenţiale.

Pentru Dacia, „esenţial” înseamnă să ofere vehicule care să răspundă nevoilor reale ale clienţilor. Pe scurt : vehicule robuste şi fiabile, cu un grad ridicat de polivalenţă, care să permită utilizarea lor atât pentru traseele de zi cu zi cât şi pentru incursiunile în aer liber. O nouă culoare de caroserie, „Lichen Kaki”, îşi face de altfel apariţia tocmai pentru a sublinia apropierea mărcii de natură.

Dacia va aplica treptat angajamentele asumate de Renault Group cu ocazia Adunării Generale din 23 aprilie 2021. Astfel, din 2023, Dacia va fi prima marcă a grupului ale cărei vehicule vor avea viteza maximă limitată la 180 km/h.

„Introducerea noii identităţi vizuale este un succes de coordonare pentru echipele noastre. Datorită contribuţiei tuturor meseriilor, Dacia se înnoieşte păstrându-şi în acelaşi timp ADN-ul. Această evoluţie ne permite să demonstrăm că vehiculele noastre pot fi „cool”, oferind totodată ceea ce este esenţial pentru clienţi”, a spus Lionel Jaillet, Director Performanţă Produs Dacia

Introducerea noii identităţi de marcă are loc simultan pe toate modelele gamei Dacia. Începând cu data de 16 iunie, clienţii vor putea comanda vehiculele cu noua identitate vizuală.

Prezentarea oficială a noii game Dacia va avea loc la Salonul Auto de la Paris, în octombrie 2022. Primele vehicule vor fi disponibile în reţeaua Dacia înainte de sfârşitul anului.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO