Auto

Dealerii şi importatorii auto se orientează către curierat: BMW livrează acasă maşinile noi şi le preia cu platforma pe cele care trebuie să ajungă la service

Dealerii şi importatorii auto se orientează către...

Autor: Bogdan Alecu

31.03.2020, 15:28 415

BMW Group România a dezvoltat, pentru mărcile BMW şi MINI, împreună cu reţeaua de parteneri autorizaţi, un program naţional de preluare şi livrare de automobile, pentru a evita expunerea suplimentară a clienţilor.

Livrarea este asigurată gratuit pentru toţi clienţii care primesc un automobil noum însă serviciul de preluare şi apoi livrare este gratuit pentru toţi clienţii cu lucrări de service de peste 1200 de lei. Preluarea/predarea maşinii se face cu o platformă de transport, fără să fie nevoie de un contact direct între personalul mărcii şi client, toată comunicarea desfăşurându-se telefonic şi în format digital.

Suplimentar, prin devizul digital Smart Video Communication, clienţii de service primesc informaţii complete despre operaţiunile de întreţinere şi reparaţii, inclusiv materiale video explicative cu automobilul propriu realizate de tehnicianul de service. În final, plata se face la distanţă, prin transfer bancar.

Măsura a fost implementată în contextul epidemiei de coronavirus, context în care şi pe fondul stării de urgenţă, deplasările au fost reduse semnificativ.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO