Dacia lansează o nouă campanie media pentru piaţa germană bazatătot pe "statutul" impus de noul Duster. Dacă anul trecut franceziide la Renault lansau ideea de "standalos de accesibil", acumpariază din nou pe ideea de "scandalos". Un SUV Duster este parcatalături de un Mercedes-Benz E-Klasse, un Range Rover, un AstonMartin şi un Lamborghini. În condiţiile în care un Duster înversiunea de top costă mai mult sau mai puţin decât un set de jantede Lamborghini Murcielago, posesorul Range Roverului este atât deiritat de prezenţa unei Dacii în parcare, încât îi sparge parbrizulcu o crosă de golf.
Dacia este cunoscută în Europa de Vest pentru campaniile media"mai puţin ortodoxe". Anul trecut, deşi francezii nu au recunoscutoficial, Dacia s-a bucurat de o intensă campanie pe Internetdatorită unei reclame în care un cuplu britanic de pensionariutilizau un limbaj obscen în negocierea preţului unui Duster.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels