Auto

Dragoş Anastasiu a găsit în platforma germană FlixBus „arma“ cu care să lupte împotriva companiilor aeriene low-cost

Pe 50 de autocare ale grupului Eurolines, care merg pe rute externe, va apărea sigla FlixBus în locul Eurolines.

Pe 50 de autocare ale grupului Eurolines, care merg pe rute externe, va apărea sigla FlixBus în locul Eurolines.

Autor: Alex Ciutacu

30.08.2017, 00:05 2020

„Ce ne lipseşte nouă în acest moment este tehnologia mai avansată, de aceea am şi făcut acest parteneriat. Nu ai cum să mergi mai departe fără digitalizare.“

Grupul de transport Eurolines, controlat de Dragoş Anastasiu, a încheiat un parte­neriat, pe perioadă nedeter­minată, cu FlixBus, un start-up german prezent pe 26 de pieţe europene, în urma căruia transpor­tatorul român intră în reţeaua de 250 de subcon­tractori cu care colaborează FlixBus. 

FlixBus este o platformă care admi­nistrează o reţea de rute de transport cu autocarul. Platforma nu deţine autocare proprii, dar prin parteneriate cu trans­portatori locali acoperă peste 1.000 de destinaţii din Europa, iar traficul de pasageri depăşeşte 40 de milioane de oameni. Traficul Eurolines este estimat la 150.000 de călători anul acesta. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO