Fan Courier, liderul pieţei de curierat, a încheiat primul trimestru cu o creştere a vânzărilor de 19% peste nivelul bugetat şi vrea să termine acest an cu o cifră de afaceri de 383,7 milioane de lei (în jur de 87 mil. euro), în creştere cu 15% faţă de nivelul înregistrat anul trecut, conform unei analize a ZF pe baza informaţiilor furnizate de companie.
„Online-ul este principalul motor de creştere, dar nu numai, şi celelalte domenii unde companiile şi-au făcut bugete în creştere. Chiar dacă nu am avea clienţi noi, tot am avea creştere de la clienţii existenţi care şi-au bugetat la rândul lor creştere a vânzărilor”, a declarat pentru ZF Adrian Mihai, unul dintre cei trei acţionari ai companiei de curierat FAN Courier, înfiinţată în 1998. El, alături de fratele său Neculai Mihai şi de Felix Pătrăşcanu controlează în prezent FAN Courier.
Anul 2015 reprezintă al optulea an consecutiv de creştere a businessului FAN Courier începând cu 2008, an în care afacerea celor trei antreprenori se situa la un nivel de 153 milioane de lei. Astfel, perioada crizei – care a pus pe „butuci” multe companii locale a adus companiei dublarea cifrei de afaceri.
În 2014, compania de curierat a avut un rulaj de 333,7 milioane de lei, cu plus 19% faţă de anul precedent, cifrele fiind peste nivelul estimat anterior de conducerea companiei.