Companiile mici şi medii reprezintă următorul pas de creştere pentru Porsche Finance Group, divizia de finanţare a Porsche Holding, pe măsură ce acestea vor continua să-şi reînnoiască sau să-şi extindă parcul auto.
„Un potenţial mare de creştere pe piaţa locală îl au întreprinderile mici şi mijlocii (IMM-urile). În total, IMM-urile, la nivelul tuturor mărcilor finanţate de noi, reprezintă aproximativ jumătate din clienţi, iar 30% reprezintă persoanele fizice. Targetul nostru acum este de a ajunge la 45% din total maşini vândute de Porsche România“, a spus David Gedlicka, CEO al Porsche Finance Group România, divizia financiară a Porsche Holding. Compania finanţează prin leasing operaţional, financiar şi credit (prin Porsche Bank) autovehicule ale mărcilor din grupul Volkswagen.
Gedlicka a venit în România în luna septembrie a anului trecut, anterior ocupând funcţia de director financiar al Porsche Finance Group Ungaria.
Numărul IMM-urilor de pe piaţa locală a crescut în ultimii patru ani, de la 437.000 în 2011 la peste 500.000 anul acesta.
Pariul lui David Gedlicka pentru piaţa locală a fost acela de a depăşi în acest an pragul de 10.000 de maşini finanţate de Porsche Finance, odată cu creşterea pieţei auto şi a vânzărilor Porsche România.