DHL a avut în România o cifră de afaceri de 394 de milioane de lei în 2018, cumulat pe companiile DHL International România şi DHL Logistics.
Grupul de logistică şi curierat DHL, cu afaceri de aproape 400 mil. lei în România, are un plan de investiţii majore în tehnologizare pentru următorii cinci ani, astfel încât operaţiunile de curierat să devină mai rapide şi mai simple.
„În România ne dezvoltăm din punct de vedere tehnologic în acelaşi ritm cu celelalte ţări în care suntem prezenţi. În ultimii ani, am standardizat aplicaţiile tehnologice, astfel încât acestea să fie la fel de eficiente în toate ţările unde avem activitate. Implementăm tehnologia la nivelul resurselor umane, dar şi pentru a analiza mai bine datele la care avem acces, primim informaţii în timp real – atât noi, cât şi clienţii, ca să ne optimizăm operaţiunile”, spune Travis Cobb, manager de operaţiuni în cadrul DHL Express, de logistică şi curierat prin avion.