Auto

Grupul Mediapost Hit Mail, controlat de Poşta Franceză, vrea afaceri de 120 de milioane de lei în 2019, plus 20%

Marian Şeitan a pus bazele companiei de direct marketing  Hit Mail în 1997, la doar câteva luni de la terminarea studiillor

Marian Şeitan a pus bazele companiei de direct marketing Hit Mail în 1997, la doar câteva luni de la terminarea studiillor

Autor: Mirabela Tiron

02.07.2019, 09:30 136

„Piaţa de marketing relaţional este în creştere, cererea este mai mare pentru serviciile logistice pentru e-commerce şi logistica promoţiilor.“

Grupul Mediapost Hit Mail, controlat de o filială a Poştei Franceze, ţinteşte afaceri de 120 de milioane de lei anul acesta după ce anul trecut a atins pragul de 100 de milioane de lei,  potrivit oficialilor.

„Piaţa de marketing relaţional (direct - n.red.) este în creştere, anul trecut s-a ridicat la 45 de milioane de euro. Noi am avut în primul semestru din acest an o creştere cu 19,6% a afacerilor“, a spus pentru ZF Marian Şeitan, care are un contract de management cu Mediapost Hit Mail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO