Auto

Hakim Boutehra, Renault: Dacă vrei să concurezi contra importurilor de maşini vechi, trebuie să vii cu servicii, nu doar cu preţ

Creşterea Dacia este puternic susţinută de noul Duster, care are un avans de 80% al vânzărilor

Creşterea Dacia este puternic susţinută de noul Duster, care are un avans de 80% al vânzărilor

Autor: Bogdan Alecu

17.09.2018, 00:06 942

♦ Principala problemă a maşinilor rulate o reprezintă nesiguranţa legată de costurile de întreţinere şi reparaţii, motiv pentru care dealerii care vând maşini noi trebuie să vină cu oferte nu numai de preţ, ci şi pe partea de mentenanţă.

 

Importurile masive de maşini la mâna a doua, care vor ajunge la aproape un milion de unităţi, au pus presiune pe vânzările de ma­şini noi, însă dealerii îşi adaptează ofer­tele majorând perioada de garanţie şi revizii incluse.

„Anul trecut a fost unul plin de provo­cări din cauza importurilor masive de maşini vechi. Am fost nevoiţi să găsim o soluţie, iar cel mai important lucru pentru un client atunci când cumpără o maşină nouă versus una veche este repre­zentat de cos­turile de ser­vice şi mente­nan­ţă. La o maşină veche cos­tu­rile sunt mari, polua­rea e mare. La una nouă nu există niciun risc deoa­rece ai garanţie şi revizii incluse şi implicit nu ai niciun cost”, a explicat Hakim Boutehra, direc­torul ge­neral al Re­nault Commer­cial Rou­manie, companie a Group Renault Ro­mânia care comer­ciali­zea­ză pe plan local mărcile Dacia, Renault şi Nissan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO