Auto

Ce se întâmplă cu pasagerii celor mai mari două companii aeriene low-cost din România? Rambursări de bani, zboruri alternative, vouchere sunt soluţiile operatorilor pentru zborurile anulate din cauza pandemiei

Ce se întâmplă cu pasagerii celor mai mari două...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

18.07.2020, 22:32 6938

♦ Majoritatea pasagerilor Wizz Air au optat pentru credite Wizz, deoarece au primit un supliment de 20% pe lângă suma plătită iniţial ♦ În total, Blue Air a acordat vouchere care cumulează o valoare de peste 20 de milioane de euro.v

Vouchere folosibile în decurs de până la doi ani, returnări de bani sau reprogramări ale zborurilor sunt soluţiile pe care le-au găsit cele mai mari două companii aeriene de pe piaţa locală după numărul de pasageri – Wizz Air şi Blue Air – pentru pasagerii ale căror zboruri au fost anulate în contextul pandemiei de Covid-19. ZF a transmis solicitarea de a răspunde la întrebări şi către Ryanair, a treia cea mai mare companie low-cost după cele menţionate, însă reprezentanţii acesteia nu au răspuns.

„Procesul de rambursare a fost automatizat la Wizz Air, iar compania aeriană s-a angajat să transfere 100% din suma iniţială a tarifului în termen de 30 de zile, dacă pasagerii au optat pentru rambursarea în numerar după anulările cauzate de măsurile restrictive ale ţărilor în cadrul demersurilor de a limita răspândirea Covid-19. Pasagerii cu rezervări afectate de modificarea programului sunt informaţi şi li se oferă automat un zbor alternativ, rambursarea completă sau 120% din tariful iniţial, sub formă de credit de companie. Majoritatea pasagerilor aleg creditul Wizz datorită suplimentului de 20%“, spun reprezentanţii Wizz Air.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO