Marca
Dacia a susţinut creşterea cu 5% a vânzărilor grupului Renault la nivel mondial în prima jumătate a acestui an, la 1,37 de milioane de maşini şi comerciale uşoare.
„În prima jumătate a anului, vânzările mărcii Renault au crescut datorită modelelor Clio şi Captur. De asemenea, marca Dacia a înregistrat cea mai mare creştere din regiune. Ca rezultat, Renault a reuşit să reducă impactul scăderii pe cele mai mari pieţe emergente şi menţine ritmul de creştere“, a declarat Jerom Stoll, chief performance officer şi vicepreşedinte executiv al grupului Renault, responsabil de vânzări şi marketing.
La nivel european Dacia înregistrează creşteri de două cifre pe cele mai mari pieţe ale sale, în timp ce Marea Britanie a urcat chiar pe locul cinci după ce a terminat anul trecut pe nouă. Vânzările Dacia la nivel mondial au urcat cu 24% în primul semestru al acestui an faţă de perioada similară a anului trecut, la 263.110 vehicule.