Auto

Maşinile „made in Romania“ pierd teren în Europa

Dintre cele patru modele asamblate în România cel mai mare declin în Europa în T1 l-a avut Ford B-Max

Dintre cele patru modele asamblate în România cel mai mare declin în Europa în T1 l-a avut Ford B-Max

Autor: Bogdan Alecu

04.06.2015, 00:07 983

Automobilele produse în Ro­mânia de Dacia şi Ford au înregistrat scăderi ale vânzărilor sau coborâri în topul segmentelor pe care sunt prezente, în contextul în care niciunul dintre cei doi constructori nu a mai lansat niciun model nou de la finalul anului 2013, când a intrat în producţie Duster facelift.

Rezultatele raportate de Duster, Sandero, Logan sau B-Max pe pieţe­le europene încep să se vadă şi într-un declin al exporturilor de 2,1% în perioada ianuarie-aprilie 2015 faţă de acelaşi interval din 2014.

Dintre cele patru modele asamblate în România cel mai mare declin a fost punctat de Ford B-Max. Cu toate că şi-a menţinut locul patru în segmentul monovolumelor mici, B-Max a punctat în primul trimestru un declin de aproape 20 de procente, la mai puţin de 13.700 de maşini. „Fa­milia modelelor Max de familie este complet reînnoită odată cu lansarea noilor C-Max, S-Max şi Ga­laxy din acest an. Modelul B-Max este încă nou şi nu necesită momentan o revizuire“, a spus Valerio Bren­cia­glia, directorul general al Ford România.

Clasa mică este singura din cele trei pe care maşinile produse în Ro­mânia nu sunt în top cinci cele mai bine vândute.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO