♦ După doi ani la conducerea subsidiarei locale, Natalie Thompson părăseşte compania. Noul CEO vine din Thailanda, unde a coordonat operaţiunile de marketing şi vânzări ale brandului german.
Mercedes-Benz România a anunţat numirea lui Kai-Uwe Trillenberg în funcţia de CEO, începând cu 1 decembrie 2025, înlocuind-o pe Natalie Thompson, care a condus subsidiara locală în ultimii doi ani. Noul director vine din poziţia de Vicepreşedinte Marketing & Vânzări pentru Mercedes-Benz Thailanda şi va începe procesul de tranziţie în luna noiembrie.
Natalie Thompson a preluat conducerea Mercedes-Benz România în decembrie 2023, după un mandat de doi ani al Amandei Zhang, care a revenit ulterior în structurile regionale ale grupului. Înaintea lor, Martin Schulz a condus filiala locală pentru o perioadă de peste patru ani, între 2017 şi 2021, asigurând una dintre cele mai stabile perioade de leadership ale companiei.
„Natalie a fost un atu valoros pentru Mercedes-Benz România şi îi suntem foarte recunoscători pentru leadership-ul şi dedicarea ei. Viziunea sa şi angajamentul pentru excelenţă au contribuit semnificativ la dezvoltarea business-ului pe piaţa românească. Kai-Uwe vine în această nouă funcţie cu o bogată experienţă internaţională şi un istoric profesional solid, fiind ideal poziţionat pentru a consolida poziţia brandului în România”, a declarat Alexander Henzler, Head of Mercedes-Benz Central and Eastern Europe - Passenger Cars.
Kai-Uwe Trillenberg este activ în cadrul grupului Daimler din 2003, când şi-a început cariera la smart GmbH, unde a dezvoltat ulterior, în cadrul smart-BRABUS GmbH, programul de personalizare „tailor-made”. A acumulat experienţă în pieţe europene precum Elveţia, Olanda şi Austria, iar începând cu 2014 s-a mutat în China, unde a supervizat lansarea gamei de modele compacte produse local.
Ulterior, în cadrul echipei de Network Development din China, Trillenberg a avut un rol-cheie în dezvoltarea reţelei de dealeri şi în implementarea unor proiecte strategice de retail. În ultimii ani, ca Vicepreşedinte Marketing şi Vânzări Mercedes-Benz Thailanda, a condus iniţiativa „Retail of the Future”, un program axat pe eficientizarea procesului de vânzări şi adaptarea la cerinţele pieţei.
Potrivit reprezentanţilor companiei, Kai-Uwe Trillenberg va prelua conducerea Mercedes-Benz România într-un context de transformare rapidă a industriei auto, cu accent pe electrificare, digitalizare şi noi modele de retail, obiective care se află în centrul strategiei globale a mărcii germane.