Auto

Michael Schmidt aduce din Germania un nou director la conducerea Automobile Bavaria

Michael Schmidt aduce din Germania un nou director la...

Autor: Bogdan Alecu

03.01.2019, 15:13 1657

Leonhard Georg Pfeffer, 62 de ani, a preluat funcţia de director general şi administrator al Automobile Bavaria, iar Michael Schmidt, preşedinte şi acţionar, rămâne în continuare şi administrator al companiei.

Georg Pfeffer a mai lucrat în cadrul Automobile Bavaria la mijlocul anilor 2000, fiind inclusiv director de vânzări în cadrul centrului din Băneasa, cea mai mare investiţie realizată de Michael Schmidt. De asemenea, el a mai lucrat în cadrul grupului, dar de la conducerea dealerilor din Germania, parte tot a Grupului Automobile Bavaria.

Automobile Bavaria Group a înregistrat în anul 2017 o cifră de afaceri de peste 136 milioane euro şi o creştere cu peste 15% a volumului vânzărilor de automobile faţă de anul precedent, reprezentând aproximativ 3,000 de unităţi livrate.

Automobile Bavaria Group si-a consolidat pozitia de lider de piaţă în reteaua dealerilor BMW autorizati in Romania, cu o cotă de peste 65% în 2017, pentru vănzările BMW fiind singurul dealer MINI pe plan local.

La nivel de holding, toate companiile din grupul Automobile Bavaria, MHS Truck & Bus şi Schmidt Gruppe Deutschland, au avut o evoluţie pozitivă în 2017, cifra de afaceri ajungând la volumul de peste 350 millioane euro.

În România, în cei 24 de ani de activitate, Automobile Bavaria Group a livrat peste 40.000 de vehicule, şi a înregistrat peste 1.000.000 de vizite în atelierele de service autorizate BMW, MINI şi Rolls-Royce.

În anul 2017, cea mai mare reţea de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Est a înregistrat o cifră de afaceri de 136 millioane euro, mentinâdu-şi poziţia de lider în cadrul reţelei de dealeri autorizaţi BMW cu 65% cotă de piaţă.

Vânzările de automobile BMW noi au atins un volum de peste 1.500 unităţi în 2017, iar vânzările MINI un volum uşor sub pragul de 300 de unităţi.

Vânzările automobilelor rulate au înregistrat şi ele o evolutie pozitivă la nivelul grupului Automobile Bavaria, depăşind pragul de 1.000 unităţi livrate şi înregistrând o creştere cu aproape 33% în volum, peste media de creştere a segmentului premium din România, estimată conform datelor publice la 20-23%.

Cele peste 12 locaţii de service autorizate BMW şi MINI ale grupului, au fost vizitate în 2017 de peste 56.710 de automobile, în creştere cu 8,8% faţă de anul 2016, reprezentând aproximativ 30% din totalul parcului auto BMW cu o vechime de 10 ani. Cifra de afaceri raportată la finaul anului 2017 a crescut cu peste 3 milioane Euro, fiind dublată şi de menţinerea unui grad de satisfacţie a clienţilor de peste 90 %.

 
 
 
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO