Auto

Mihai Tănase, şeful digital al Dacia&Renault: Percepţia privind brandul Dacia în România este diferită faţă de străinătate

Mihai Tănase, şeful digital al Dacia&Renault:...

Autor: Georgiana Mihalache

07.10.2019, 07:40 8235

Brandul Dacia este văzut diferit de clienţi în România în comparaţie cu percepţia pe care o au românii în străi­nă­tate, când sunt uimiţi că văd maşinile „made in România“ pe străzile din afara ţării, a spus Mihai Tănase, şeful de­par­ta­mentului digital al Dacia&Renault. El a fost prezent la conferinţa Branduri româneşti, organizată la Piteşti de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank România.

„Dacia, deşi vine cu tradiţie, dar constatăm cu ui­mi­re că ne spun clienţii că văd în afară, Germania, Italia Duster. E suficient să ieşim în afară să vedem cum se schimbă percepţia noastră ca români. Percepţia privind brandul Dacia în România faţă de străinătate este diferită“, a spus Mihai Tănase.

El a precizat că Dacia a beneficiat de recunoaşterea clienţilor pentru că vine cu o istorie în spate, existând pe piaţă încă dinainte de 1989. Automobile Dacia este cel mai mare producător de maşini din România, cu afaceri de 24,7 mld. lei în 2018, profit de 752 mil. lei anul trecut şi care angajează peste 14.700 de persoane.

Uzina din Mioveni este cea mai mare uzină Renault, cu 1.400 de maşini produse pe zi, o maşină la 54 de secunde, iar dintre acestea 1.100 sunt Duster.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO