Auto

Milea, Opel: Clientul este tot mai informat, ştie exact ce maşină doreşte

Autor: Bogdan Alecu

31.08.2015, 17:15 465

România a găzduit în premieră prezentarea unui nou model al constructorului german, care va ajunge oficial în showroom-uri din octombrie.

Clientul român se pregăteşte tot mai bine înainte să achiziţioneze un autoturism nou, vine mult mai in­format în showroom, aspecte bene­fice pentru retailul auto este de părere Cristian Milea, country director Opel pentru România.

„Avem de-a face cu un client din ce în ce mai bine pregătit. Acest client învaţă de la an la an şi dacă noi, ca piaţă, ne situăm în ge­neral raportat la cultura auto în spatele unui cla­sament european, constat că această cultură se îmbunătăţeşte de la an la an şi avem de-a face cu un comportament  raţional şi mai bine documentat şi mai cultivat în domeniul auto”, a spus Cristian Milea. În premieră pentru piaţa auto locală, Opel România a prezentat  la Bucureşti, în showroomul dealerului Rădăcini Motors, noul Astra, modelul compact al mărcii germane şi totodată cel mai bine vândut autoturism din gamă pe piaţa românească. Până acum premiera noilor modele, mai ales a celor importante aveau loc în cadrul saloanelor auto internaţionale sau în cadrul sediilor companiilor auto.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO