Auto

Ministerul Turismului: Până în acest moment, nu au fost depuse sesizări din partea turiştilor români care au contractat servicii de la Thomas Cook

Ministerul Turismului: Până în acest moment, nu au...

Autor: Ramona Cornea

24.09.2019, 17:29 141

Ministerul Turismului a anunţat că nu au existat sesizări din partea turiştilor români care au contractat servicii sau pachete turistice de la Thomas Cook depuse la sediul instituţiei sau la Ministerul Afacerilor Externe şi ANAT

”Ministrul Turismului, Bogdan Trif, a cerut încă de ieri reprezentanţilor ANAT o situaţie exactă a turiştilor români care au contractat servicii turistice de la tour operatorul Thomas Cook. Din datele prezentate în cadrul Grupului de Lucru constituit la nivelul Ministerului Turismului, nu rezultă faptul că, la ora actuală, ar exista cetăţeni români aflaţi în dificultate astfel încât să necesite repatrierea. De asemenea, ministrul Turismului a cerut, printr-o adresă oficială, tuturor agenţiilor de turism din România să raporteze la Minister situaţia exactă a tuturor turiştilor care au achiziţionat pachete sau servicii turistice de la tour operatorul Thomas Cook”, spun reprezentanţii ministerului.

Thomas Cook, cea mai veche agenţie de turism din lume, cu o istorie de 178 de ani, a intrat în faliment. Falimentul Thomas Cook a dat startul celui mai mare proces de repatriere pe timp de pace din istoria modernă a Marii Britanii prin care peste 150.000 de turişti vor fi aduşi acasă. Compania a confirmat pentru CNN că are 600.000 de clienţi în vacanţă, inclusiv cei 150.000 din Marea Britanie.

Thomas Cook a revenit pe piaţa din România prin brandul Neckermann în anul 2012, după ce în 2006 s-a retras de pe piaţa locală. Neckermann are parteneri locali precum Eximtur, Happy Tour, Holiday Office, Paralela 45, TUI Travel Center, Perfect Tour, Aerotravel, GO Travel şi alţii.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO