Auto

"Nimeni nu se gândeşte la Audi TT ca la o maşină ungurească, aşa că nu va conta că Lodgy nu e produs în România"

"Nimeni nu se gândeşte la Audi TT ca la o maşină ungurească, aşa că nu va conta că Lodgy nu e produs în România"

Autor: Bogdan Alecu

09.02.2012, 11:30 2761

Cu toate că unul din principalele avantaje ale modelelor Dacia era faptul că erau fabricate local, şeful direcţiei comerciale subliniază faptul că pentru client contează mai mult marca, şi nu unde este exact produs automobilul.

"Nu va fi o problemă pentru clienţii români că Dacia Lodgy nu va fi produs la Mioveni. Dacă ne uităm la majoritatea constructorilor aceştia nu au uzine doar în ţara de origine ci în toată lumea, ceea ce însă nu afectează ADN-ul modelelor. Lodgy va avea acelaşi ADN Dacia ca şi Duster, dar va fi produs în afara României. Spre exemplu, cine se gândeşte că Audi TT ca la o maşină ungurească? este produsă în Ungaria, dar are aceeaşi identitate Audi ca şi modelele produse în Germania", a declarat Thomas Dubruel.

Dubruel, 48 de ani, a preluat la 1 septembrie 2011 funcţia de director general a Renault Commercial Roumanie, compania creată în vara anului trecut pentru a gestiona vânzările mărcilor Renault, Nissan dar şi ale Dacia, care până în acel moment erau reprezentate direct prin compania Automobile Dacia. Anterior Dubruel a deţinut funcţia de diretor de marketing al grupului Renault pentru regiunea Euromed, care include ţările din Nordul Africii dar şi România, Turcia şi Bulgaria.

Dacia Lodgy este primul model Dacia care va fi produs exclusiv în afara României, principalul sit de producţie fiind noua uzină de la Tanger în care francezii au investit aproape un miliard de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO