Auto

Noi măsuri comerciale pe piaţa auto: BMW România extinde garanţia maşinilor până pe 31 mai. Circa 100 de clienţi pe săptămână apelează la transportul pe platformă la service

Noi măsuri comerciale pe piaţa auto: BMW România...

Autor: Bogdan Alecu

08.04.2020, 09:11 549
Din cauza situaţiei excepţionale determinate de noul coronavirus, BMW Group România extinde perioada de garanţie a maţinilor până în data de 31 mai, astfel încât, orice maşină cu o garanţie care expira după data de 16 martie, beneficiază în plus de aproape două luni şi jumătate de garanţie suplimentară, inclusiv pachetele de service (care includ operaţiuni de mentenanţă Basic Service Inclusive, Service Inclusive sau Repair Inclusive) care ar fi trebuit să expire după 16 martie. Extinderea se va aplica doar perioadei de timp, limitările de kilometri rămân neschimbate în acest caz. Astfel, clienţii au posibilitatea să pregătească ieşirea din garanţie şi să facă noi programări în service pentru verificări ale automobilului sau remedierea unor eventuale probleme. În plus, circa 100 de clienţi ai BMW optează pentru transportul pe platformă la service şi înapoi, astfel încât să nu fie necesară şi deplasarea clientului odată cu maşina. Programul de preluare şi predare a automobilelor de la/la client, fără contact, iniţiat săptămâna trecută, se bucură de un succes deosebit. Deja au fost oferite 59 de servicii de transport în primele cinci zile, cu o creştere importantă pe final de săptămână, pe măsură ce serviciul este tot mai cunoscut şi apreciat de clienţi. Dacă pentru luni şi marţi se înregistrau 5, respectiv 4 comenzi, numărul a crescut la 14, 20, respectiv 16 pentru zilele de miercuri-vineri. Comunicarea digitală joacă un rol tot mai important în relaţia cu clienţii. Încă din februarie 2019 a fost lansat devizul de service digital însoţit de explicaţii video personalizate. Este un instrument prin care clientul poate primii explicaţii clare şi poate beneficia de o transparenţă mai mare. Alături de programul de preluare şi predare a automobilelor fără contact, clientul poate beneficia de servicii complete de service fără a mai fi nevoie să se deplaseze personal. Numărul de informaţii livrate prin platformă a crescut constant. În luna februarie a acestui an au fost transmise aproape 3000 de filme, un record pentru reţeaua BMW Group România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO