♦ Logan a împlinit 20 de ani. În 2004 lansarea Logan a însemnat relansarea Dacia şi repornirea industriei auto româneşti ♦ Peste 250.000 de angajaţi lucrează acum la Dacia, Ford şi furnizorii lor de componente. Datorită Logan, industria auto românească reprezintă acum o treime din exporturi şi 12% din Produsul Intern Brut al României ♦ Aproape 600.000 de maşini Logan s-au vândut în România în ultimii 20 de ani.
Louis Schweitzer, directorul Grupului Renault, artizanul ideii de a prelua marca Dacia, alături de Constantin Stroe, preşedintele Dacia de la acea vreme, considera şi caracteriza Logan drept „automobilul imposibil“, „maşina de 5.000 de euro“ concepută din start pentru a veni cu o ofertă mai atractivă de preţ decât o maşină second-hand. În momentul lansării, în septembrie 2004, Louis Schweitzer declara că miza era pentru ca în 2010, la şase ani de la lansare, Logan să ajungă la vânzări comparative în valoare cu cele ale Renault Megane sau chiar mai mult. Planul era ca 200.000 de maşini să fie produse numai în România. La 20 de ani de atunci, la Mioveni se produc maşini care costă şi peste 30.000 de euro, cum sunt versiunile de top de la Duster, iar uzina se pregăteşte pentru Bigster, primul SUV compact din gama Dacia.
„Bigster este la Mioveni şi la final de an va începe producţia. Mergem în continuare şi cu Duster şi Jogger în producţie, dar Sandero şi Sandero Stepway se produc acum în Maroc. Aici ne concentrăm pe producţie cu valoare adăugată mare. Procedurile de calitate şi politica de calitate e aceeaşi la Bigster, dar maşina, în schimb, este diferită şi mai complexă“, a spus Mihai Bordeanu, directorul Automobile Dacia, într-un interviu pentru ZF.