Auto

Opel România a reluat extinderea reţelei de dealeri în 2015 şi încheie anul cu 35 de centre

Opel România a reluat extinderea reţelei de dealeri în...

Autor: Bogdan Alecu

30.12.2015, 16:05 302

Opel a înregistrat o creştere de 14,1% a înmatriculărilor de autovehicule noi, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potriivit rapoartelor de vânzări ale APIA pentru valorile disponibile pentru luna noiembrie inclusiv aferente pieţei de autovehicule pasageri şi autovehicule comerciale uşoare. În această piaţă a crescut cu 12,6% în acelaşi interval.

Marca germană a punctat a doua cea mai mare variaţie pozitivă a unei mărci de import comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, aflându-se totodată la doar 1,3% de creşterea brandului cu cel mai mare volum de vânzări din piaţa românească. în cifre absolute, volumul de înmatriculări Opel a atins în România în intervalul ianuarie – noiembrie 2015 peste 4.500 de unităţi, valoarea aferentă aceleiaşi perioade a anului trecut fiind de 3.996 de autovehicule.

Atât rezultatele regionale, cât şi cele locale au printre principale cauzele reînnoirea gamei de produse şi modernizarea centrelor. Dacă modelele Opel cunosc cea mai mare ofensivă de produs din istoria companiei, cu 29 de noi modele ce urmează să fie lansate în perioada 2016 - 2020, spaţiile de întâlnire cu clienţii sunt, de asemenea, în schimbare.

La nivel european, compania desfăşoară un program care vizează modernizarea dealerilor Opel aşa încât să ofere clientului o experienţă integrată. Transformarea reprezentanţelor din România care a luat startul în acest an se va finaliza complet la finalul anului 2016. Spaţii moderne sunt deja în funcţiune la Bucureşti, Baia Mare, Cluj, Alexandria sau Iaşi, acestea fiind de altfel showroom-uri nou construite. Alte 10 spaţii sunt fie finalizate, fie în stadii foarte avansate, lucrările urmând a fi încheiate în primul trimestru al anului viitor. Opel reprezintă un exemplu rar în piaţa locală, fiind un brand a cărui reţea de reprezentanţe nu doar că nu şi-a restrâns acoperirea, dar a atras parteneri noi pentru business-ul său de vânzări şi servicii post-vânzare.

Diferenţele faţă de standardele de imagine anterioare sunt vizibile atât la exterior, cât şi în zonele dedicate clienţilor. Fie ca este vorba despre întreaga faţadă sau doar de design-ul uşii prin care se realizează accesul, showroom-urile Opel inspiră actualitate. Atmosferă care se regăseşte şi la interior, unde tonurile calde se combină armonios cu galben şi negru, culorile identitare ale mărcii.

Până la finalul anului 2016 toate sediile Opel vor fi modernizate, un nou dealer urmând să ridice numărul total al reprezentanţelor la 35.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO