Auto

Operatorul privat feroviar GFR: Infrastructura feroviară suferă de zeci de ani de subfinanţare. E nevoie de un program intens şi masiv de investiţii

Operatorul privat feroviar GFR: Infrastructura feroviară suferă de zeci de ani de subfinanţare. E nevoie de un program intens şi masiv de investiţii

♦ GFR are circa 2.400 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 674 mil. lei în 2018, ultimul an pentru care există date publice.

Grup Feroviar Român (GFR), cel mai mare operator privat feroviar din România, parte a grupului Grampet, controlat de Gruia Stoica, a înregistrat o scădere de 20% a activităţii de transport în aprilie faţă de martie 2020, pe fondul limitării circulaţiei şi al izolării.

„În aceste condiţii, un procent important din parcul de vagoane şi locomotive a rămas fără utilizare, producând în continuare cheltuieli, dar fără a genera şi venituri”, spun reprezentanţii GFR într-un răspuns în vederea realizării anuarului ZF Cei mai mari jucători din economie – ediţia 2020, care a apărut pe piaţă în iunie.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO