Auto

Operatorul privat feroviar GFR: Infrastructura feroviară suferă de zeci de ani de subfinanţare. E nevoie de un program intens şi masiv de investiţii

Operatorul privat feroviar GFR: Infrastructura feroviară...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

07.07.2020, 00:05 355

♦ GFR are circa 2.400 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 674 mil. lei în 2018, ultimul an pentru care există date publice.

Grup Feroviar Român (GFR), cel mai mare operator privat feroviar din România, parte a grupului Grampet, controlat de Gruia Stoica, a înregistrat o scădere de 20% a activităţii de transport în aprilie faţă de martie 2020, pe fondul limitării circulaţiei şi al izolării.

„În aceste condiţii, un procent important din parcul de vagoane şi locomotive a rămas fără utilizare, producând în continuare cheltuieli, dar fără a genera şi venituri”, spun reprezentanţii GFR într-un răspuns în vederea realizării anuarului ZF Cei mai mari jucători din economie – ediţia 2020, care a apărut pe piaţă în iunie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO