Auto

Piaţa maşinilor de lux se comprimă, afectată de pandemie. Lamborghini este lider la vânzări, iar Rolls-Royce punctează la creşteri

Cu 12 unităţi noi înmatriculate în primele cinci luni din 2020, Lamborghini este cel mai vândut brand de lux din România.

Cu 12 unităţi noi înmatriculate în primele cinci luni din 2020, Lamborghini este cel mai vândut brand de lux din România.

Autor: Bogdan Alecu

22.06.2020, 09:42 820

♦ Înmatriculările de maşini de lux, ale mărcilor de peste 100.000 de euro, s-au redus cu 13% în primele cinci luni ale anului, faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit datelor Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).

Spre deosebire de mărcile „normale“, în cazul celor de lux, precum Lamborghini, Rolls-Royce sau Bentley acestea sunt comandate cu luni înainte ca acestea să fie livrate şi înma­triculate deoarece sunt perso­nalizate de clienţi.

Marca de lux cu cel mai ridicat volum în prima jumătate de an a fost Lamborghini, cu 12 maşini noi înmatriculate în intervalul ianuarie-mai, cele mai multe repre­zentând SUV-ul Urus, însă volumul este unul similar cu cel din acee­aşi perioadă din 2019. Pe locul secund este Bentley, cu zece unităţi, în scădere uşoară, urmat de Ferrari, de asemenea în scădere cu 12%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO