Auto

Porsche Holding analizează expansiunea reţelei Porsche Inter Auto în România: Avem nevoie de o dezvoltare a pieţei locale pentru a face acest pas

Alin Tapalagă, directorul general al Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding pe piaţa locală

Alin Tapalagă, directorul general al Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding pe piaţa locală

Autor: Bogdan Alecu

05.08.2019, 08:20 364

Piaţa auto de lux locală a crescut în ultimii ani în linie cu puterea de cumpărare, motiv pentru care clienţii optează pentru automobile din ce în ce mai exclusiviste şi pun accent tot mai mult pe echipamentele personalizate, mai ales atunci când achită şi peste 400.000 de euro pentru o maşină.

„Avem nevoie de o dezvoltare (în continuare - n.red.) a pieţei locale pentru a face acest pas, de a extinde reţeaua. Spre exemplu, după service-ul Porsche din Timişoara ar putea urma unul la Cluj. Pentru o investiţie trebuie să avem un business case deoarece nu putem oferi clientului de Porsche de la Cluj o experienţă diferită faţă de cea din Bucureşti“, spus Alin Tapalagă, directorul general al Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding pe piaţa locală, cea care deţine importurile pentru Bentley, Porsche şi Lamborghini şi dealeri ai Volkswagen, Skoda, Seat şi Audi.

În primele şase luni ale acestui an PIA a vândut 12 automobile Bentley şi 16 Lamborghini, potrivit datelor companiei.

Porsche Inter Auto a rulat anul trecut 278,5 mil. euro cifră de afaceri, în creştere cu 14% faţă de anul anterior. Profitul a urcat la maximul ultimilor nouă ani, la 3,3 mil. euro, în creştere de la 2,9 mil. euro în 2017.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO