Auto

Porsche Inter Auto a vândut maşini de 33 mil. euro în T1

Porsche Inter Auto a vândut maşini de 33 mil. euro în T1

Autor: Bogdan Alecu

18.04.2012, 13:36 429

Porsche Inter Auto România, divizia de retail a Porsche Holding pe piaţa locală, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri în primul trimestru la 33 de milioane de euro, faţă de 30,6 mil. euro în perioada similară a anului trecut, potrivit oficialilor companiei, în timp ce volumul a rămas neschimbat. O creştere a numărului de unităţi vândute a fost punctată de Weltauto (brandul sub care sunt comercializate maşinile second-hand), cu un avans de 6% pe primul trimestru, comparativ cu primul trimestru al lui 2011, ajungând la o valoare totală de 2,3 milioane EUR.

"Condiţiile meteorologice şi situaţia economică dificilă de care piaţa auto continua să fie afectată au făcut ca primul trimestru al anului să fie unul plin de provocări," spune Dana Cortina, Director General Porsche Inter Auto România. "Cu toate acestea, mixul de mărci şi strategia complexă de vânzări ne-au ajutat să avem o performanţă bună, chiar şi pe teren accidentat."


Datele companiei indică o creştere a numărului de autovehicule vândute în special pe mărcile premium din portofoliul Porsche Inter Auto, în timp ce mărcile Skoda şi SEAT au înregistrat scăderi comparativ cu trimestrul întâi al anului trecut.

"Anual, debutul programului REMAT influenţează vânzările de automobile Skoda şi SEAT, două mărci pentru care argumentul preţului poate fi decisiv", explică Dana Cortina. "Primăvara aceasta, programul REMAT a început în aprilie, aşa încât impactul lui se va vedea, probabil, mai clar, în a doua jumătate a anului. Mărcile Audi şi Porsche, pe de altă parte, au înregistrat creşteri ca număr de unităţi vândute, pe segmentul de lux începând să se observe efectul de "crisis fatigue".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO