Auto

Puternicul şef al Renault: Atenţia este acum pe brandul Renault, dar asta nu înseamnă că abandonăm Dacia

Puternicul şef al Renault: Atenţia este acum pe brandul...

Autor: Bogdan Alecu

03.03.2016, 00:07 2708

Atenţia grupului Renault, proprietarul uzinei Dacia, cea mai mare companie din România, se concentrează pe brandul francez, pe extinderea în afara Europei, în special în India, pe creşterea producţiei la fabrica din Maroc, în timp ce Dacia  „se consolidează“ în aşteptarea viitoarelor modele.

„Când lansezi noi modele ai o creştere a vânzărilor, iar când nu lansăm, vânzările se consolidează. Cele mai multe lansări pe care le avem acum sunt pentru Renault. Nu înseamnă că abandonăm Dacia, dar fiecare gamă are propriul ciclu de viaţă şi la un moment dat vom reveni cu noi modele în gama Dacia“, a spus pentru ZF Carlos Ghosn,  preşedintele Renault şi al Nissan.

Dacia nu a prezentat niciun model nou în cadrul Salonului Auto de la Geneva, dar a venit în premieră cu un Logan MCV echipat cu noua transmisie robotizată Easy-R şi cu o nouă nuanţă pentru Duster. De partea cealaltă, Renault a venit cu noul Scenic şi noul Megane Estate, ambele modele fiind importante pentru volumele din Europa, în special pentru cele din ţările occidentale.

Dacia a devenit în criză cea mai mare companie din România după cifra de afaceri, susţinută în principal de exporturi pe pieţe mari precum Franţa sau Germania. Bogdan Alecu, Geneva

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO