Auto

„Rabla“ a venit cu noi campanii de reduceri de la dealerii auto

„Rabla“ a venit cu noi campanii de reduceri de la dealerii auto

Autor: Bogdan Alecu

17.05.2012, 00:05 1663

Dealerii auto au profitat de lansarea, la începutul lunii aprilie, a programului Rabla pentru a veni cu discounturi suplimentare în piaţă care ajung şi la 5.800 de euro dacă sunt cumu­late şi cu cele trei prime de casare, scrie Anuarul "Piaţa auto 2012", editat de ZF.

În plus, peste 50 de noi modele urmează a fi lansate în 2012, printre care trei reprezintă noutăţi care vor avea o influenţă directă asupra pieţei auto locale - Ford B-Max care va fi produs la Craiova, Dacia Lodgy care va fi produs în Maroc, dar cu piese exportate din România, dar şi Dacia Dockker şi Sandero facelift, care vor fi prezentate în septembrie în cadrul Salonului Auto de la Paris.

Piaţa auto ar fi crescut încă de anul trecut dacă în loc de 120.000 de vouchere "Rabla" ar fi fost tot 190.000 ca în 2010, spun jucătorii din piaţa auto.

În ianuarie aproape nicio maşină nu a fost cumpărată de o persoană fizică, iar în februarie doar câteva sute, potrivit jucătorilor din auto, care până acum s-au bazat doar pe firme care continuă să achiziţioneze flote.

Cu toate că dealerii deja şi-au pierdut răbdarea în martie şi au lansat oferte precum "reduceri cât trei tichete Remat", acum aceste discounturi pot fi cumulate cu cel de 2.700 de euro pentru a se ajunge la aproape 6.000 de euro, echivalentul unui discount de aproximativ 30% sau chiar spre 50%.

Deşi au aruncat cu oferte în piaţă, dealerii se confruntă cu o nouă problemă, în condiţiile în care preţul tichtelor Rabla a crescut semnificativ, ceea ce a amânat din nou decizia de cumpărare a clienţilor.

Care sunt discounturile oferite de dealeri şi importatori citiţi în anuarul Piaţa auto 2012 editat de ZF şi pe www.zf.ro/anuare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO