Auto

Reorganizare la Renault: grupul se împarte în patru unităţi de afaceri. Dacia devine autonomă

Reorganizare la Renault: grupul se împarte în patru...

Autor: Dorin Oancea, Mediafax

03.09.2020, 18:12 647

Grupul Renault a anunţat joi un plan de dezvoltare a organizaţiei sale în jurul mărcilor sale, care se grupează în patru unităţi de afaceri: Renault, Dacia, Alpine şi Nouvelles mobilités. 

Obiectivul ar fi să ofere autonomie fiecărei unităţi de business.

Proiectul îşi propune să creeze o organizaţie mai simplă şi mai orientată spre rezultate, consolidând în acelaşi timp coeziunea, motivaţia şi sentimentul de apartenenţă al echipelor astfel grupate pe mărci, arată un comunicat al companiei

Organizarea în jurul a patru mărci puternice face posibilă lucrul într-un mod mai simplu, mai orientat către pieţe şi clienţi, cu spirit de echipă, pentru a obţine cele mai bune rezultate posibile. Aceasta este o pârghie esenţială pentru recuperarea grupului, a declarat Luca de Meo, CEO Groupe Renault.

Unităţile de business vor avea conducători pe Luca de Meo, CEO al grupului, pentru Renault, Denis Le Vot, directorul grupului Regiuni, Vânzări şi Marketing, pentru Dacia, Cyril Abiteboul, director general Renault Sport Racing, pentru Alpine şi Clotilde Delbos, director general adjunct şi director financiar al grupului, pentru Nouvelles mobilités.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO