♦ Ateneul Român este an de an punctul zero al vieţii culturale bucureştene, iar Festivalul Enescu este sold-out cu săptămâni înainte de a începe, astfel că brandurile de lux caută să răspundă acestei efervescenţe culturale şi astfel iau naştere asocieri surprinzătoare ♦ Bentley Bucureşti marchează această evoluţie din zona culturală prin lansarea Mulliner Athenaeum Collection - patru limuzine dedicate Ateneului Român, România devenind prima ţară din UE cu o ediţie limitată Bentley dedicată unui simbol naţional.
Festivalul Internaţional George Enescu înregistrează an de an cereri record, spectacolele de la Operă se epuizează rapid, iar Ateneul Român a devenit un punct de reper nu doar arhitectural, ci şi social pentru elita economică a ţării.
Clienţii de lux din România s-au maturizat accelerat în ultimii ani. În paralel, interesul lor pentru cultură, educaţie şi călătorii a crescut, consolidând o tendinţă care schimbă şi modul în care brandurile internaţionale privesc România.
„Publicul care ajunge în zona Ateneului sau clienţii noştri sunt oameni cu o cultură solidă. Se duc inclusiv în Londra, oriunde sunt spectacole importante - sunt consumatori autentici de cultură“, observă Mihaela Tudorică, sales manager Bentley & Lamborghini la Porsche Inter Auto România. „Mă fascinează să văd că investesc în educaţie, atât pentru ei, cât şi pentru copii.“