Auto

Salonul Auto de la Geneva: 900 de automobile, 148 de premiere. Cu ce vine Dacia?

Cea de-a 87-a ediţie a Salonului Auto de la Geneva include 180 de expozanţi

Cea de-a 87-a ediţie a Salonului Auto de la Geneva include 180 de expozanţi

Autor: Bogdan Alecu

08.03.2017, 00:05 1191
După un deceniu în care constructorii auto au dorit să iasă în evidenţă cu automobile „verzi“, de la electrice la hibride sau maşini pe hidrogen, marii jucători revin şi pun în prim-plan automobile sport şi concepte spectaculoase cu sute de cai-putere sub capotă.
 
Considerat a fi un teritoriu neutru, Geneva atrage toţi constructorii auto din lume, de la cei mari la cei exclusivişti precum Bugatti, Spyker sau Pagani alături de case de tuning precum Brabus, Kahn sau Mansory.
 
Cea de-a 87-a ediţie a salonului include în total 900 de automobile dintre care 148 sunt premiere mondiale sau europene prezentate de 180 de expozanţi.
 
„Tehnologie şi design sunt două cuvinte care caracterizează Salonul Auto de la Geneva. În acest an aşteptăm peste 700.000 de vizitatori“, a spus Maurice Turrettini, preşedintele Salonului Auto. De asemenea, în cadrul salonului sunt aşteptaţi peste 10.000 de jurnalişti.
 
Printre cele mai importante premiere de la Geneva se numără Dacia Logan MCV Stepway, modelul break care vine cu pachetul estetic Stepway alături de o gardă la sol mai mare.
 
Renault a prezentat Captur facelift, versiunea restilizată a celui mai bine vândut SUV de clasă mică. De asemenea, francezii au venit cu noul ZOE e-Sport, un model electric sportiv de 460 CP care poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3,2 secunde. 
 
Alte premiere includ modelul Range Rover Velar, SUV-ul care va concura cu Porsche Macan, dar şi Mitsubishi Eclipse Cross, BMW Seria 5 Touring şi Ford Fiesta ST. Cel mai spectaculos model prezent la Geneva este un Mercedes-Maybach G650 Landaulet, produs în numai 99 de unităţi. Bogdan Alecu
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO