Auto

Segmentul din piaţa auto, cu imunitate: Vânzările de ATV-uri au ridicat piaţa moto cu 4,7% în primele şapte luni din 2020

Segmentul din piaţa auto, cu imunitate: Vânzările de ATV-uri au ridicat piaţa moto cu 4,7% în primele şapte luni din 2020

Cele mai vândute trei mărci de ATV-uri, CF Moto, LINHAI (foto) şi TGB adună peste 1.100 de unităţi vândute de la începutul anului.

Autor: Alexandra Matei

19.08.2020, 17:15 131

♦ De la începutul acestui an, piaţa moto a scăzut în numai trei luni, martie, aprilie şi mai, arată APIA.

Achiziţiile de motociclete, ATV-uri şi scutere au crescut cu 10,5% în iulie 2020 faţă de aceeaşi lună din 2019, a doua lună consecutivă pe plus pentru acest segment de nişă al pieţei auto care ajunge astfel să raporteze un avans de 4,7% în primele şapte luni din acest an faţă de intervalul similar din 2019. Spre comparaţie în acelaşi interval piaţa auto a scăzut cu 34%.

Creşterea pieţei moto vine însă dintr-un singur segment al pieţei, mai exact dinspre vânzările de ATV-uri care s-au majorat cu 27% în primele şapte luni ale anului faţă de aceeaşi perioadă din 2019, arată un raport al Asociaţiei Producătorilor şi Impor­ta­torilor de Auto­mo­­bile (APIA), ca­re utilizează şi date de la Di­­recţia de În­ma­tri­cu­lări (DRCPIV).  De la în­ce­pu­tul a­ces­tui an, piaţa moto a scă­zut în numai trei luni, mar­tie, aprilie şi mai, arată APIA.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO