Auto

Spyros Politis, Michelin: Piaţa anvelopelor de autoturisme a urcat cu 65% în ultimii patru ani

Spyros Politis, director de marketing la Michelin Europa Centrală şi de Sud

Spyros Politis, director de marketing la Michelin Europa Centrală şi de Sud

Autor: Bogdan Alecu

29.03.2019, 00:05 252

Piaţa anvelopelor este una dintre cele mai „opace“ din industria auto, în condiţiile în care producătorii comunică extrem de puţine cifre.

Michelin estimează că avansul vânzărilor de anvelope va continua  şi în acest an, iar pe măsură ce românii cumpără tot mai multe maşini noi, dar şi second-hand, şi piaţa anvelopelor pentru acestea va avea de câştigat.

„Piaţa Europei Central-Sudice a înregistrat o creştere de 28% în perioada 2015-2019 pe piaţa de autoturisme. În acelaşi interval, piaţa anvelopelor de autoturisme a urcat cu 65% în ultimii patru ani. Cele mai vândute dimensiuni în piaţa de autoturisme în ultimii patru ani rămân cele de 15 şi 16 inchi“, a spus Spyros Politis, director de marketing la Michelin Europa Centrală şi de Sud.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO