Auto

Toyota mizează pe o creştere cu 15% a vânzărilor cu ajutorul hibridelor

George Kyriazis, directorul general al Toyota România: Bucureştiul reprezintă jumătate din piaţa auto a României, iar Toyota este subreprezentată, având numai doi dealeri

George Kyriazis, directorul general al Toyota România: Bucureştiul reprezintă jumătate din piaţa auto a României, iar Toyota este subreprezentată, având numai doi dealeri

Autor: Bogdan Alecu

13.09.2014, 00:11 212
Toyota a livrat în primele şapte luni peste 70 de unităţi din versiunile hibride ale modelelor Yaris, Auris şi Prius (model comercializat exclusiv ca hibrid).
 
Toyota România, importatorul mărcilor Toyota şi Lexus pe piaţa locală, deţinut de grupul englez Inchcape Motors, se aşteaptă la o creştere a cifrei de afaceri de la 126 mil. euro în 2013, la 145 mil. euro în 2014 şi la 181 mil. euro în 2015, potrivit oficialilor companiei.
 
Ultima oară când Toyota România a rulat afaceri de peste 150 mil. euro a fost în 2009.
 
„Vânzările Toyota au înregistrat o creştere moderată în primele opt luni ale acestui an comparativ cu perioada similară a anului trecut. Pe de altă parte, piaţa a avut o creştere mai semnificativă  ce a rezultat într-o scădere temporară a cotei de piaţă pentru Toyota. Cu toate acestea, noi credem că în ultimele patru luni ale acestui an vom recupera cota de piaţă până la un nivel de 3,8%, valoare similară cu cea de anul trecut, în timp ce vânzările noastre vor depăşi pragul de 3.000 de unităţi până la finalul anului. Acesta înseamnă o creştere a volumului cu mai bine de 15% faţă de anul trecut“, a spus George Kyriazis, directorul general al Toyota România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO