Auto

Transportatorul Frigoexpres mai face un pas spre reorganizare

Transportatorul Frigoexpres mai face un pas spre...

Autor: Mirabela Tiron

12.09.2014, 00:05 1296
Transportatorul orădean de marfă Frigoexpres, care a intrat în insolvenţă în august anul trecut, a ajuns să îşi asigure 70% din  business din livrările în străinătate, în ţări precum Germania, Franţa sau Danemarca, unde a semnat contracte cu producători de legume şi lapte după ce înainte de insolvenţă cea mai mare parte a afacerilor erau generate de transportul pe piaţa locală.
 
„Am depus planul de reorganizare. Noi suntem optimişti, rămâne să fie optimişti şi creditorii“, spune Florian Mihuţ, directorul general al companiei şi acţionarul majoritar (cu un pachet de 66,99%). Dorel Laza deţine 13,7% din companie, iar restul acţiunilor sunt deţinute de 179 de persoane fizice.
 
Anul trecut compania, care transportă pentru clienţi pre­cum Unilever sau Billa,  a avut o cifră de afaceri de 12 mil. euro  şi pierderi de circa 3,6 mil. euro, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Compania şi-a re­dus numă­rul de camioane la 120 faţă de 180 înainte de a intra în insol­venţă, dar şi nu­mă­rul de an­ga­jaţi la 170 de per­soane faţă de 255. În 2007 Fri­goexpres avea 400 de camioane.
 
„Obiectivul este eficienţa fizică şi materială, financiară. Trebuie să ajungem la 10.000 de kilometri lunar pe camion, faţă de 9.000 de kilometri cât parcurg acum camioanele în medie şi să creştem pe piaţa externă. Încărcătura medie pe camion este acum de 18 -22 de tone de marfă.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO