Auto

UniCredit Leasing şi Toyota lansează un program de finanţare pentru achiziţia de autovehiculele hibride

UniCredit Leasing şi Toyota lansează un program de...

Autor: Cristina Bellu

01.11.2017, 15:48 827

Toyota, liderul segmentului de maşini ecologice din România şi unul dintre cei mai mari producători auto din lume, împreună cu UniCredit Leasing, principalul jucător pe piaţa de leasing din România, lansează un program de finanţare în scopul facilitării accesului clienţilor la autovehiculele hibride de pe piaţa locală.

„Parteneriatul cu UniCredit Leasing aduce o contribuţie semnificativă la democratizarea soluţiei hibride de propulsie pentru piaţa auto din România, o piaţă în plină dezvoltare în ultimii ani.(...). În prezent, vânzările de hibride reprezintă aproape jumătate din volumul nostru total de vânzări, iar acest parteneriat ne duce cu un pas mai aproape de respectarea angajamentului pe care ni l-am asumat faţă de păstrarea unui mediu înconjurător cât mai curat.”, spune Edit Corcoman-Târcolea, General Manager Toyota România.

Sistemul hibrid de la Toyota combină două surse de putere pentru a asigura propulsia. Prin combinarea unui motor termic, pe benzină, cu un motor electric, sunt exploatate din plin atuurile ambelor surse de energie: putere, pe de o parte, eficienţă ridicată în exploatare, pe de altă parte. Gama include maşini de oraş (Yaris Hybrid), maşini compacte (Auris Hybrid), crossover (Toyota C-HR Hybrid), SUV-uri RAV4 Hybrid şi hibride legendare, precum Prius. Acestora li se alătură marca Lexus, comercializată de Toyota România, cu o gamă de 8 modele hibride.

UniCredit Leasing va oferi solutii de finanţare personalizate în funcţie de nevoile clienţilor şi se adresează celor care achiziţionează autovehicule noi (mărcile Toyota şi Lexus), autovehicule rulate (toate mărcile), vehicule comerciale uşoare (LCV - Light Commercial Vehicles – marca Toyota), servicii de reparaţii (mecanică, electrică, tinichigerie, vopsitorie etc.), dar şi piese de schimb.

„Promovarea mobilităţii sustenabile este unul dintre obiectivele cheie atât pentru UniCredit Leasing, cât şi pentru Toyota România. De asemenea, investim foarte mult în zona de digitalizare. În curând, urmează să lansăm o platformă digitală care va permite finan­ţarea clienţilor într-un termen de maximum o oră.”, explică Mircea Cotigă, CEO UniCredit Leasing.

În primul semestru, Toyota a vândut 791 de unităţi hibride, faţă de 192  în aceeaşi perioadă a anului 2016, conform raportului APIA. Dintre acestea, cele mai multe, atât anul acesta, cât şi anul trecut, sunt reprezentate de modelul Yaris Hybrid (32% în acest an), fiind cel mai performant hibrid din zona B2B, în special din cea a flotelor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO