Compania a pierdut totuşi din cota de piaţă în Europa, respectiv 0,3 puncte procentuale, la 9%, întrucât creşterea înmatriculărilor de vehicule ale Renault, de 6,5%, a fost sub avansul general al pieţei, de 9,2%, chiar dacă producătorul auto francez a lansat recent modele precum Captur, Kadjar şi Espace, se arată într-un comunicat al Renault.
Cota de piaţă a mărcii Dacia în Europa s-a redus cu 0,3 puncte, la 2,1%.
La nivel global, înmatriculările de vehicule Renault au urcat cu 1,2% în trimestrul al treilea.
Motoarele şi vehiculele fabricate pentru companiile partenere Nissan şi Daimler au reprezentat peste jumătate din avansul de 10,2% al veniturilor diviziei auto a Renault.
Renault a suplimentat recent producţia de automobile subcompact Smart în Slovenia, pentru marca deţinută de Daimler, precum şi de SUV-uri Nissan Rogue în Coreea de Sud, pentru piaţa americană.
Directorul de vânzări al grupului, Jerome Stoll, a declarat că Renault a pierdut din vânzările europene pentru că producţia nu a ţinut pasul cu redresarea peste aşteptări a pieţei, ceea ce a dus la întârzierea livrărilor.
Grupul a confirmat estimările referitoare la rezultatele anului 2015 şi a îmbunătăţit previziunile pentru piaţa europeană.