• Leu / EUR4.8806
  • Leu / GBP5.7514
  • Leu / USD4.8447
Auto

Wolfgang Schulz, BMW: Maşina electrică devine şi în România mijloc de marketing şi de poziţionare a companiei în piaţă

Wolfgang Schulz, BMW: Maşina electrică devine şi în România mijloc de marketing şi de poziţionare a companiei în piaţă

Wolfgang Schulz, directorul general al BMW Group România

Autor: Bogdan Alecu

20.11.2018, 00:06 260

Maşina electrică reprezintă o strategie nouă adoptată de companii pentru sustenabilitate, dar şi pentru imaginea sa, este de părere Wolfgang Schulz, directorul general al BMW Group România.

Din acest motiv multe companii au decis să achiziţioneze flote de maşini electrice, iar dezvoltatorii imobiliari mizează pe amplasarea în locuri cât mai vizibile a staţiilor de încărcare. Spre exemplu suedezii de la Skanska în clădirea de birouri Campus 6.1 au amplasat în faţa proiectului pe gazon staţiile de încărcare. „Clientul corporate foloseşte maşina electrică pentru poziţionarea companiei către sustenabilitate şi utilizează maşini electrice precum BMW i3 pentru a face asta“, explică Wolfgang Schulz.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.8806
Diferență: 0,0266
Ieri: 4.8793
Azi: 4.8447
Diferență: 0,9144
Ieri: 4.8008
Azi: 5.7514
Diferență: -0,5619
Ieri: 5.7839
Azi: 5.0668
Diferență: 0,6816
Ieri: 5.0325