Auto

ZF live. Adrian Pascu, Porsche Inter Auto: Cel mai bun an pentru segmentul de lux de la VW Group: înmatriculările de maşini noi Porsche, Bentley şi Lamborghini au urcat cu 24% în 2019 datorită SUV-urilor. Segmentul maşinilor de peste 200.000 de euro înmatriculate în România a înregistrat în 2019 o creştere cu 55%

Adrian Pascu, manager of Luxury Brand Division al Porsche Inter Auto: Gusturile clientului din România s-au dezvoltat. Clienţii din România şi-au dorit tot timpul ca maşinile lor să fie speciale faţă de ale clienţilor din alte ţări.

Adrian Pascu, manager of Luxury Brand Division al Porsche Inter Auto: Gusturile clientului din România s-au dezvoltat. Clienţii din România şi-au dorit tot timpul ca maşinile lor să fie speciale faţă de ale clienţilor din alte ţări.

Autor: Bogdan Alecu, Miruna Diaconu

13.01.2020, 20:10 226

Segmentul maşinilor de peste 200.000 de euro înmatriculate în România a înregistrat în 2019 o creştere cu 55%.

Vânzările de maşini de lux au punctat în 2019 cel mai bun an din ultimul deceniu, pe măsură ce brandurile şi-au completat portofoliile cu SUV-uri şi noi limuzine, iar economia a înregistrat cel de-al optulea an de creştere consecutivă.

În cazul mărcilor de lux ale Grupului Volkswagen, Bentley, Lamborghini şi Porsche, per total vânzările au urcat în 2019 la un total de 382 de unităţi în urcare cu 24% faţă de anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO