Auto

ZF Live. Camelia Enescu, director de marketing şi vânzări Tarom: Ar trebui să creştem cu 35% numărul de pasageri, un proiect foarte ambiţios

Camelia Enescu, director de marketing şi vânzări al Tarom: Ne gândim şi la alte puncte care să lege Moldova şi Transilvania, dar sunt încă în studiu. Ne gândim şi la sezonul estival, să conectăm litoralul.

Camelia Enescu, director de marketing şi vânzări al Tarom: Ne gândim şi la alte puncte care să lege Moldova şi Transilvania, dar sunt încă în studiu. Ne gândim şi la sezonul estival, să conectăm litoralul.

Autor: Roxana Rosu

30.03.2018, 00:05 850

♦ Tarom şi-a propus să ajungă în 2018 pe profit, având bugetat un câştig brut de  27.000 lei, şi să crească numărul de pasageri cu 35%, compania lucrând acum la o nouă strategie tarifară şi de dezvoltare a reţelei, a spus Camelia Enescu, director de marketing şi vânzări al Tarom,  la ZF Live.

„Avem o multitudine de lucruri care trebuie rezolvate pentru a ajunge pe profit în acest an. Ne aşteptăm la 27.000 lei, un profit mic, aproape pe zero. Am început deja procesul şi se vede în rezultatele din ianuarie şi februarie, când veniturile au crescut, concomitent cu scăderea cheltuielilor. Până la finele anului, dacă  o ţine la fel, am putea să realizăm profitul. E greu. Dar după zece ani de pierderi, cred că punctul forte sunt angajaţii, extrem de dedicaţi. Au început şi ei să vadă luminiţa de la capătul tunelului.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO