Autostrazi

Cât de bine se fac reparaţiile la drumuri în România? Lotul trei al autostrăzii A1 Deva-Sibiu înregistrează noi probleme la carosabil. Probleme au fost şi în 2015 şi 2016

Cât de bine se fac reparaţiile la drumuri în România? Lotul trei al autostrăzii A1 Deva-Sibiu înregistrează noi probleme la carosabil. Probleme au fost şi în 2015 şi 2016

Autor: Dorin Oancea, Mediafax

03.10.2019, 12:07 298

Lotul trei al autostrăzii A1 Deva-Sibiu înregistrează noi probleme- tasarea carosabilului cu o adâncime de 7 cm, pe ambele benzi, în zona Aciliu, unde în 2015 şi 2016 autostrada a fost închisă şi parţial demolată după apariţia unor fisuri, informează RRA.

La Aciliu, pe sensul de mers către Sebeş, viteza a fost limitată la doar 60 km/h iar o comisie tehnică a Companiei de Drumuri efectuează, joi, o nouă verificare pentru a identifica posibilele cauze ale tasării şi soluţiile de remediere. După rezilierea contractului pentru grave probleme de calitate, lotul de autostradă dintre Sălişte şi Cunţa mai are garanţie, arată radioul public.

CNAIR a angajat un consultant - IPTANA, fostul Institut de Proiectări pentru Transporturi Auto, Navale şi Aeriene - pentru a începe expertiza tehnică pe lotul trei al Autostrăzii A 1 Lugoj-Deva, tronsonul de autostradă cu o lungime de 21 de km al cărui contract a fost reziliat la sfârşitul lunii august pentru probleme de calitate. În funcţie de rezultate se va lua o decizie în privinţa eventualei deschideri pentru lotul dintre Ilia şi Holdea din jud. Hunedoara.

După rezilierea contractului, constructorul din Spania a deschis o acţiune în instanţă împotriva Ministerului Transporturilor.

 
MonitorulPartidelor CCR, şah la Guvern
AFACERI DE LA ZERO