(auxiliar)

Carmen Ravon, CBRE: România a devenit o piaţă foarte atractivă pentru companiile de retail internaţionale, care sunt interesate să închirieze suprafeţe mari. Bucureştiul ar putea găzdui încă un mall de 100.000 mp

Carmen Ravon, CBRE: România a devenit o piaţă foarte...

Autor: Roxana Rosu

04.07.2022, 11:36 53

România a devenit o piaţă foarte atractivă pentru companiile de retail internaţionale, care sunt interesate să închirieze suprafeţe mari, adesea peste 1.500 mp-2.000 mp, în paralel cu planurile retailerilor deja prezenţi, care vor să se extindă, fiind clar că Bucureştiul ar putea găzdui încă un mall de  100.000 mp, a declarat Carmen Ravon, Head of Retail Occupiers CEE la CBRE România.

”Este un apetit uriaş pentru închirierea de spaţii de retail. Analizând evoluţia cererii este destul de clar că un nou mall s-ar putea dezvolta în Bucureşti, în special în partea de Nord-Vest a oraşului, şi ar putea ocupa cu uşurinţă 100.000 mp”.

Stocul de spaţii moderne de retail va ajunge la aproximativ 4,2 mil. mp în 2022, incluzând cei 140.000 mp care vor fi livraţi până la sfârşitul anului, potrivit CBRE România.

Consultanţii imobiliari consideră că Romania are numeroase avantaje, cum ar fi o putere crescută de cumpărare, un procent mai mare de cheltuieli pentru produse de retail (11% în România, ceea ce plasează ţara noastră pe locul doi după Polonia în regiunea Europa Centrală şi de Est), un apetit ridicat pentru branduri noi, forţă de muncă educată şi o rată foarte scăzută a spaţiilor modern de retail vacante (sub 3%).

De la începutul anului, 14 branduri noi importante, cum ar fi Primark, JD Sports, Foot Locker, Tedi, Bath & Body Works, Cyberjump sau Poke House au intrat pe piaţa românească.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO