Media & Advertising

Record de audienţă "Las Fierbinţi": circa 3 milioane de români au stat cu ochii pe serialul Pro TV

Record de audienţă "Las Fierbinţi": circa 3 milioane de români au stat cu ochii pe serialul Pro TV

Autor: Departamentul Life

12.10.2012, 16:21 1510

După ce în primul sezon mult aşteptatul serial "Las Fierbinţi" a înregistrat cel mai bun debut al unui serial românesc din ultimii 10 ani, episodul de joi seară a adus un nou record de audienţă pentru "Las Fierbinţi", care este astfel serialul românesc cel mai urmărit de publicul ţintă al Pro TV de când s-a introdus sistemul de măsurare cu peoplemeter.

Românii au ales să-şi petreacă seara de joi alături de Pro TV, astfel că cele două seriale de comedie "Las Fierbinţi" şi "Spitalul de demenţă" au fost lideri detaşaţi de audienţă, surclasând de departe toate celelalte programe ale serii. Aproape 3 milioane de români au urmărit "Las Fierbinţi" în minutul de maximă audienţă, 20.59, cuceriţi de irezistibilul Celentano (Adrian Văncică) şi invenţia sa care smulge hohote de râs: hidrocentrala sexuală! Mai mult decât atât, eroii din "Spitalul de demenţă" s-au dovedit şi ei a fi încă o dată pe placul românilor, care s-au uitat la serial în număr de peste 2 milioane, în minutul de maximă audienţă, 21.49.

Episodul "Las Fierbinţi" de joi seară a fost de-a dreptul imbatabil, iar glumele fierbinţenilor i-au ţinut în faţa ecranelor pe cei mai mulţi români, acesta fiind de altfel şi cel mai urmărit episod al seriei. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a înregistrat cu "Las Fierbinţi" o medie de 11,8 puncte de rating şi 26,1% cotă de piaţă, în vreme ce Antena1 obţinea valori de aproape trei ori mai mici, respectiv 4,6 puncte de rating şi 10,1% cotă de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban Pro TV a fost lider, cu o medie de 10,1 puncte de rating şi 19,6% cotă de piaţă, faţă de Antena 1 care avea doar 4,5 puncte de rating şi 8,7% cotă de piaţă. Iar la nivelul întregii populaţii a ţării, "Las Fierbinţi" a condus cu 11,3 puncte de rating şi 21,1% cota de piaţă, în timp ce Antena 1 avea numai 4,4 puncte de rating şi 8,2 procente din cota de piaţă. Pe publicul său ţintă, în minutul de maximă audienţă, 21.10, "Las Fierbinţi" a obţinut un vârf de audienţă de 15,1 puncte de rating şi 32,2% cotă de piaţă.

Imediat după aventurile lui Bobiţă (Mihai Bobonete), Giani (Costi Diţă) şi Celentano (Adrian Văncică), românii s-au delectat cu cei mai amuzanţi şi incompetenţi medici de la "Spitalul de demenţă".

Serialul a fost şi el lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public, astfel că în minutul de maximă audienţă al serialului, 21.51, Pro TV înregistra pe publicul său ţintă un vârf de 12,4 puncte de rating şi 26,9% cotă de piaţă. Pe întreg intervalul său de difuzare, "Spitalul de demenţă" a fost lider absolut cu o medie, pe publicul comercial, de 10,6 puncte de rating şi 22,9% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 obţinea 6,2 puncte de rating şi 13,3% cota de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban Pro TV a condus cu 8,8 puncte de rating şi 17,0% cota de piaţă, faţă de Antena 1 care avea 5,7 puncte de rating şi 11,1 procente din cota de piaţă. Raportul se păstrează şi la nivelul întregii populaţii a ţării, cu Pro TV în poziţie fruntaşă, cu o medie de 9 puncte de rating şi 17,6% cotă de piaţă, faţă de Antena 1, cu 5,9 puncte de rating şi 11,5 % cotă de piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO