(auxiliar)

Shaormeriile Calif, cele mai în vogă din Bucureşti, vor afaceri de un milion de euro

Shaormeriile Calif, cele mai în vogă din Bucureşti, vor afaceri de un milion de euro

Radu Tănase

Shaormeriile Calif, unele dintre ce­le mai „în vogă“ din Capitală în pre­zent, au zilnic 450 de clienţi care lasă la ca­să între 15 şi 17 lei.

Cu trei localuri des­chise în Bucureşti - unu în cen­trul istoric, unu în car­tierul dor­mitor Mili­tari şi un al treilea în zona Piaţa Iancului - ac­ţionarii estimează pen­tru acest an afa­ceri de 1 milion de euro. Calif este un business con­tro­lat de trei români, Radu Tăna­se, Bogdan Jantea şi Ale­xandru Stoi­chiţoiu.

Planurile lor nu se opresc însă aici, vor să „cuce­rească Bucureştiul“ cu încă o shaormerie în nordul Bucureştiului, una în zona de sud şi o alta într-unul din­tre cele mai populare malluri din Ca­pitală. Apoi vor pune pe listă şi provincia.

„Fiecare client lasă în medie între 15 şi 17 lei la casă, cifrele variind în func­ţie de sezon. Vara se mănâncă mai pu­ţin, suntem un business meteosen­si­bil. Dacă spre exemplu plouă o jumă­tate de oră, am pierdut zi­ua aia ca busi­ness“, spu­ne Radu Tănase, unul dintre cei trei acţio­nari ai Calif.

Cele mai cum­pă­rate produse sunt dil Kebab (10-14 lei), maxi dil (12-16 lei) şi kebab de pui în lipie mică (12 lei).

„În urmă cu un an eram doar câţiva cu­rioşi care încercam Calif, acum tre­bu­ie să stăm minute bune până să mân­căm pentru că mereu este coadă“, spu­ne Gabriel (29 de ani). Deşi activează la fel ca şi celelalte shaormerii pe seg­men­tul fast-food - mâncare servită ra­pid, Calif a optat pentru restaurante clasi­ce, unde se poate sta la masă.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- declaraţia lui Radu Tănase privind strategia de alegere a spaţiilor; opinia lui despre Centrul Vechi şi schimbarea tipologiei clienţilor 

- date despre ultimul local deschis, în Militari; unitatea de producţie, sursa ingredientelor 

- strategia de extindere la nivelul Capitalei, topul celor trei unităţi deschise după vânzări ; 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO