♦ Piaţa asigurărilor, ca şi alte industrii, a avut parte de un an atipic în 2020, în care accentul a fost pus pe strategiile asigurătorilor de a-şi gestiona businessul şi de a-şi digitaliza procesele astfel încât să se adapteze unui nou normal impus de pandemia de coronavirus ♦ Gradul ridicat al concentrării pe anumite segmente de asigurare, precum RCA şi asigurări de viaţă, va reprezenta şi în anul 2021 o problemă. ♦ În timp ce unii asigurători îşi reechilibreză portofoliile, alţii captează şi mai mult din piaţă, ceea ce ar putea duce la o concentrare şi mai mare în asigurări ♦ Businessurile vor continua migrarea către online, iar creativitatea va sta la baza multor produse noi care vor începe să se contureze anul viitor.
• Piaţa asigurărilor s-ar putea consolida şi în 2021, în urma unor noi tranzacţii
Pe măsură ce strategiile businessurilor s-au schimbat în contextul crizei coronavirusului, deschiderea către noi posibilităţi a început să se contureze în mintea companiilor, ceea ce ar putea să continue şi în anul 2021. Am putea să vedem noi tranzacţii de fuziuni şi achiziţii şi continuarea consolidării pieţei locale a asigurărilor.