În 2015 afacerile Allianz au crescut pentru al patrulea an consecutiv, dar compania mai are de recuperat circa 400 de milioane de lei înainte să revină la nivelul de dinaintea crizei.
Allianz-Ţiriac, cel mai mare asigurător local, a vândut poliţe de peste un miliard de lei (230 mil. euro) anul trecut, potrivit calculelor ZF, şi s-a apropiat de nivelul atins în anii 2008-2009, când criza financiară nu se simţea încă pe piaţa locală.
Grupul german Allianz şi-a prezentat rezultatele pe 2015 săptămâna trecută, însă nu a făcut nicio referire la situaţia din România.
Totuşi, la o întâlnire cu presa reprezentanţii locali ai asigurătorului au declarat că un sfert din primele subscrise, echivalentul a 256 milioane de lei, au venit din vânzarea de asigurări auto obligatorii (RCA), ceea ce înseamnă că primele totale subscrise în România au cumulat 1.024 miliarde de lei anul trecut. Asigurătorul a înregistrat astfel o creştere de circa 5 procente în comparaţie cu 2014.