Bănci și Asigurări

Agenţia Mindshare îşi adaugă în portofoliu contul de offline media al Groupama Asigurări pe piaţa din România

Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare

Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare

Autor: Cristina Bellu

07.04.2021, 14:16 118

Agenţia Mindshare anunţă finalizarea formalităţilor prin care preia contul de offline media al Groupama Asigurări, sucursala din România a grupului francez cu acelaşi nume.

În acest context, echipa Mindshare urmează să furnizeze asigurătorului servicii de consultanţă şi strategie media, planificare şi media buying cu precădere pentru TV şi radio, inclusiv proiecte speciale.

“Ne  bucurăm pentru că soluţiile pe care le-am propus s-au dovedit convingătoare şi eficiente pentru diferenţierea brandului şi a produselor oferite, dată fiind presiunea concurenţială din categoria în care activează Groupama”, spune Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare.

Agenţia vrea să îşi consolideze poziţia pe piaţa de media în perioada următoare, ca parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel Mondial, WPP. Grupul are 9.300 de profesionişti în 86 de ţări.

Groupama Asigurări, sucursala locală a grupului francez cu acelaşi nume, a terminat anul 2020 cu un volum al primelor brute subscrise de peste 1 mld. lei, în scădere cu 2,3% faţă de anul 2019, potrivit informaţiilor transmise de companie.

La nivelul întregului grup, Groupama a înregistrat la finalul anului 2020 o valoare totală a primelor brute subscrise de 14,4 mld. euro şi un profit operaţional de 306 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO