Bănci și Asigurări

De ce a ales Banca Transilvania să se asocieze cu Simona Halep? Sergiu Mircea, director de marketing şi comunicare: Împreună vrem să creştem încrederea şi optimismul românilor pentru a duce România înainte

Sergiu Mircea, director de marketing şi comunicare în cadrul Băncii Transilvania: Avem încredere că mesajul transmis de BT împreună cu Simona Halep poate inspira şi astfel putem creşte încrederea şi optimismul românilor, care, cu curaj, pot face multe lucruri frumoase, care să ducă România înainte. Credem în sport, iar sportul este unul dintre pilonii pe care am construit şi dezvoltăm inclusiv implicarea în comunitate a băncii.

Sergiu Mircea, director de marketing şi comunicare în cadrul Băncii Transilvania: Avem încredere că mesajul transmis de BT împreună cu Simona Halep poate inspira şi astfel putem creşte încrederea şi optimismul românilor, care, cu curaj, pot face multe lucruri frumoase, care să ducă România înainte. Credem în sport, iar sportul este unul dintre pilonii pe care am construit şi dezvoltăm inclusiv implicarea în comunitate a băncii.

Autor: Anelis Baciu

10.12.2018, 00:06 1003

Banca Transilvania, a doua bancă locală după active, a semnat recent un parteneriat cu Simona Halep, numărul unu mondial în tenisul feminin, prin care şi-a propus să crească încrederea şi optimismul românilor pentru a duce România înainte, afirmă Sergiu Mircea, director de marketing şi comunicare în cadrul Băncii Transilvania.

„Noi, BT, credem în valorile promovate de Simona Halep: ambiţie, modestie, performanţă, sacrificii şi curaj. Vedem în Simona un model, un model pentru noi şi pentru toţi românii. Credem în toate aceste valori şi sunt, într-un fel, şi ale Băncii Transilvania. BT şi echipa sa se regăsesc în aceste valori pe care le transmite Simona.

Avem încredere că mesajul transmis de BT împreună cu Simona Halep poate inspira şi astfel putem creşte încrederea şi optimismul românilor, care, cu curaj, pot face multe lucruri frumoase, care să ducă România înainte. Credem în sport, iar sportul este unul dintre pilonii pe care am construit şi dezvoltăm inclusiv implicarea în comunitate a băncii“, explică Sergiu Mircea mesajul pe care banca vrea să îl transmită prin această  asociere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO